BOB, altijd nul op : steun van de gemeenten



Volgens een recente enquête van het BIVV beperkt 1 festivalganger op 10 die achteraf nog moet rijden, zijn alcoholgebruik helemaal niet of houdt hij geen rekening met de wettelijke limiet. Vandaag geven we het startschot van de nieuwe BOB-campagne om een mentaliteitsverandering te bereiken.

De opzet van deze campagne is tweeledig: enerzijds de publieke opinie beïnvloeden zodat de aanvaardbaarheid van rijden onder invloed drastisch wordt verminderd en anderzijds personen ertoe aanzetten om vooraf een BOB te kiezen zodat iedereen veilig thuis geraakt.

In een zomerfrisse verpakking plaatsen we de levensbelangrijke boodschap ‘BOB, altijd nul op.’ centraal. Met een leuke kwinkslag spreken we iedere autobestuurder aan. Ben je BOB? Dan ben je dat van begin tot eind. Van a tot z. Van aperitief tot digestief. Van de eerste ‘’santé’’ tot de laatste tournée.

Zoals voor de voorbije edities sporen wij de gemeenten aan om deze campagne te steunen. Zij kunnen een bijzonder actieve rol spelen ten gunste van BOB door de visuele materialen te downloaden via www.bob.be en deze te promoten via hun verschillende communicatiekanalen.
« Terug
Publicatiedatum
14-07-2017
Algemene voorwaarden | RSS | Nuttige links