Vacature - Beheerder boekhouding & human resources

Deadline 2/1/2018

Wij zoeken (M/V):

Beheerder boekhouding & human resources voor de Algemene Diensten


Contract voor onbepaalde duur – Voltijds – Indiensttreding vanaf 15/1/2018

OPDRACHT


Deze persoon zal deel uitmaken van de Algemene Diensten, die ondersteuning leveren aan de hele Vereniging, en heeft als taak:
• Activiteiten op het vlak van boekhouding en human resources, overeenkomstig de wettelijke procedures, om operationele ondersteuning te leveren aan het hoofd Algemene Diensten en Financiën en de HR-verantwoordelijke en alle medewerkers


TAKEN


• Operationele en boekhoudkundige verwerking van facturen
• Opstelling van financiële statussen en balansen
• Informatie betreffende het personeel bijhouden voor het loonbeheer, in samenwerking met het sociaal secretariaat
• Beheer van verzekeringen en belastingen met betrekking tot de uitoefening van de activiteit


PROFIEL


• Bachelor in de boekhouding
• Minimum 1 tot 2 jaar ervaring in een vergelijkbare functie
• Operationele schriftelijke en mondelinge kennis van de andere landstaal
• Vertrouwd met boekhoudapplicaties en Access
• Zin voor verantwoordelijkheid en autonomie
• Oplossingsgericht, flexibel en betrouwbaar

PROCEDURE


Zend uw cv met motivatiebrief vóór 2 januari 2018 naar hr@brulocalis.brussels
De selectieproeven zullen in principe in januari plaatsvinden.
Aanwerving mogelijk vanaf 15 januari 2018.

VOORWAARDEN


Naast een aantrekkelijk loon en een boeiende werkomgeving biedt Brulocalis:
• erkenning van anciënniteit in de overheidssector en/of vergelijkbare ervaring
• volledige tenlasteneming van de kosten van het openbaar vervoer
• maaltijdcheques
• aantrekkelijke vakantieregeling
• flexibel werkrooster


« Terug

Auteur

Stéphanie MELKEBEKE
Publicatiedatum
09-11-2017
Algemene voorwaarden | RSS | Nuttige links